fredag 8. oktober 2010

Sommeren er på hell

Vi kan vel trygt sei at sommaren er på hell, sjølv om det er flotte dager nett no. Sydde meg ein duk i sommerlige farger litt tidligere i sommer. Men i dag har eg pakka den vekk, og funnet fram litt nytt stasj istadenfor. Alltid kjekt å forandre litt samtidig som ein vasker litt til helga. Også litt kjekt med nye farger når hausten kjem.



I duken har eg for det meste brukt "Tilda" sine stoffer. Synes det er så mykje fine stoff i Panduro sin "Tilda" kolleksjon. Har egentlig veldig lite blått i huset mitt, men merkar at eg begynner å få sansen for litt lyseblått.



Måtte sjølvsagt også ha lys som passa til duken. Lysestakene er nokre gamle svarte "Black Design" staker som eg har malt kvite.



Applikerte nokre blomar på og sette på ei blonde. Midten i blomane er knappar.

No får eg begynne å tenke ut nokre nye prosjekt med litt høstlig variant. Om det blir noko av dei, gjenstår å sjå.

Ha ei riktig god helg!

Margrethe

1 kommentar:

  1. Heisann :-) Var så kjekt å treffa på deg i helga !!! Håpa vi kan få til eit møte til sommaren. Her er mi adressa http://nynnomi.blogspot.com/
    Klem

    SvarSlett