fredag 1. januar 2010

Mitt første blogginnlegg

Det nye året starter med noe eg har tenkt på lenge. Å få meg min egen blogg!

Synes egentlig at eg har vært ganske flink siden eg klarte det på årets første dag! Har masse å lære på dette feltet, men håper eg får ein fin blogg etterkvart. Er så heldig å ha ein tenåring i huset, og dei kan det meste innen data!


Bloggen min vil stort sett handle om interiør og håndarbeid. Eg kjem og til å legge ut bilder av ein del produkter som er til salgs. I og med at eg syr ganske mykje, så kan eg ikkje ha alt sjølv.


I tillegg til å sy, maler eg også litt collager. Dette har foreløpig kun blitt til privat bruk då produksjonen ikkje er så stor.


Når det gjelder interiør så er eg ganske så interessert i det og. Eg kjem etterkvart til å ta litt bilder av hus og heim og ideèr eg har. Eg liker nok best lys landlig stil, men kan godt blande inn forskjellig anna også.


Eg har pussa opp ein del gamle møbler og ting og tang. Synes det er spennande å sjå kva eg kan få ut av det.


Vil nok også blogge litt om famile og kvardagsliv.


Kjekt hvis du kikker innom meg av og til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar