lørdag 10. april 2010

Ny veske og litt shopping

Befinner meg for tida på Lillehammer på rehabilitering. Før eg reiste sydde eg meg ei ny veske til å ha strikketøy i. På veska har eg sydd på et bilde som eg har trykt på lyst stoff. Bruker Panduro sine "Transfer" ark og printer bilder ut på data. Det er veldig enkelt og verd er forsøk.

<
Inni veska har eg laga ei stor lomme som eg igjen har delt i tre. To små rom og et litt større. Passer fint til mobil, nøkler, strikkepinner m.m.

Siden det er lørdag idag har vi fri og god tid til å utforske gågata i Lillhammer. Her var det jammen mykje fine butikker. Har ikkje så god plass i kofferten, men litt småting får eg vel med meg heim. Her er litt av det eg handla.





I morgen skal eg ta meg ein tur på hobby verkstaden her på huset. Kven veit kanskje eg kan få lage noko fint der.

Ha ein fine kveld.

Helsing Margrethe

1 kommentar:

  1. Heia!! så flink du er å lage ting!!!! Kjekt å sjå at du får handla litt og kosa deg på Lillehammer:-)skal følge med videre eg;-) see u!

    SvarSlett