søndag 14. november 2010

Ny toalettveske

Har nettopp vært i London på jentetur. I den anledning måtte eg jo sy meg ny toalettveske og sminkepung. Har lenge tenkt på å sy meg dette. For det er jo som regel sånn at eg syr til alle andre og ikke til meg sjølv. Men no har eg og fått meg ny toalettveske!!





Har travle dager og lite tid til blogging om dagen, men håper å være tilbake med nokre innlegg litt seinere. Har begynt å planlegge jul og litt juleprodukter i butikken min, så følg med. Men først må eg være med på julemesse neste helg.

Ha ein fine kveld

Helsing Margrethe

2 kommentarer:

  1. Nydelige toalettvesker du har laget. Deilig med jentetur. Jeg skal avgårde andre helgen i desember på jentetur til Gdansk. Gleder meg masse. Første tur uten barn etter at jeg fikk de to yngste på 3 og 5 år.

    Ønsker deg en strålende uke, klem.

    SvarSlett
  2. Ja jentetur er alltid kjekt! Gled deg. Kjekt du likte toalettveska mi!

    SvarSlett