torsdag 9. desember 2010

Heldige meg

I dag har eg vært til Stord, og då er eg selvfølgelig innom Fem Høns og Frk. Lande. Denne gangen var eg så heldig at eg kunne få kjøpe "julepresang" til meg sjølv. Alltid vanskelig å velge når du skal få noko, men eg blei veldig fornøyd med valga mine.


Denne mugga har eg ønska meg lenge. Synes den berre er så fiiin!!!


Skåla fekk eg til jul ifjor og det passa jo fint.


Synest nesten eg måtte ha desse serviettene og då.....

Alt dette er kjøpt på Frk. Lande, ein av favorittbutikkene mine. Litt anna "god jul" dill dall blei det og.



Denne fine engleputa kjøpte eg på Fem Høns. Får alltid dårlig samvittiget når eg kjøper puter, eg kan jo sy. Men av og til er det berre så kjekt med "kjøpepute". Dessuten begynner eg å få litt dårlig tid til jul....

Ha ein fortreffelig dag alle sammen!

Margrethe

2 kommentarer:

  1. sÅ SKJØNN pute du har kjøpt! Julemugge og skål er jo fulle av sjarme - vil nok glede i mange jule fremover...
    Hilde

    SvarSlett
  2. Ja mugga og skåla blir nok fast innslag i heimen kvar jul i lang tid! Så fine Tida du har laga. Eg og har lyst til det, men trur det får bli etter jul. Men då blir det jo kjekt å ta dei fram til neste år.
    Margrethe

    SvarSlett