tirsdag 15. november 2011

Siste innspurt



Etter ein travel haust med datakræsj og oppussing av nytt syrom, håper eg på å være tilbake med litt blogging. Kom seint i gang, og held no på med siste innspurt til Jul i Rosendal 2011.

Jul i Rosendal skal være helga 2. til 4. desember. Har du ikkje vært med på dette før, anbefaler eg deg å ta turen til Rosendal denne helga.

Du finn meir om dette på:

http://www.julirosendal.no/

Eg kjem til å legge ut bilder i "Lappeributikken" etterkvart som dei er ferdige, slik at dåke kan få sjå kva eg kjem til å ha i bua mi. Klikk på bilde på høgre side i bloggen så kjem du direkte inn i "butikken".

Heldigvis har eg to andre damer med meg i bua, så eg treng ikkje stå for heile produksjonen sjølv.

Håpar du har lyst til å ta turen innom!

Helsing Margrethe

3 kommentarer:

  1. Så spennende - lykke til!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Ja du må nok ta turen til Rosendal den helga!

    SvarSlett
  3. Hei Margrethe!
    Dumpet plutselig over denne bloggen,gjennom Moia og denne må eg huske frametter!Navnet kommer eg til å huske,og rett skreve,og vi bur ikke så veldig langt fra hverandre,eg Lofthus.Er ikke så ofte i Rosendal,men skal nok stikke innom når eg er der!Lykke til :))
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett