søndag 13. mars 2011

Loppemarked

Våren er tid for loppemarked, og eg synes det er loppemarked nesten kvar helg. Denne helga var eg på loppemarked på lørdag. Det var lite folk når eg kom (sikkert fordi det begynte kl. 10.00), så eg var heldig å få med meg nokre godbiter.



En benk som denne har eg ønska meg i gangen. Fekk han til og med ferdig beisa akkurat slik som dei andre møblane mine i gangen. Det eineste eg måtte gjere var å gje den ein omgang med vaskefilla.



Deretter gjekk turen til Kid for å kjøpe puter. I oppbevaringsrommet under setet skal eg ha veskene mine. Så praktisk!



Tilda engelen min får foreløpig sitte i benken å slappe av.



Skapet og hylla skal males og nye knotter settes på. Resultatet skal dåke få sjå når eg ein gong blir ferdig....





Ha ein fine kveld!

Helsing Margrethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar