lørdag 17. juli 2010

Jordbær og litt ferie


Har nettopp kommet heim etter 14. dager på Gran Canaria. Litt av ein overgang å komme heim til regn, regn og atter regn.
Godt å ha sol og sommer og sleppe å bry seg om værmeldingen. Late dager med strandliv og mykje god mat og drikke.


Før eg reiste sydde eg meg ein ny duk til jordbærsesongen. Siden eg ikkje har fått tatt den i bruk på altanen, måtte eg dekke på kjøkkenet idag mens eg venta på sola.

"Jordgubbar" skålene er fra Bruka design. Dei kjøpte eg i sverige i fjor sommer.

Kjempegodt med heimelaga ripsbærsaft også.

Har og kjøpt meg ei mugge fra Greengate. Måtte jo ha den når den passa så godt til stoffene.

Har til og med servietter med jordbær på, så nå må det snart bli jordbær-party på altanen!!!!!

Siden det ikkje er fint vær i sikte, kan eg like godt holde på med nokre prosjekt inne. I dag har eg sydd ny gardin til gjestetoalettet. Den skal dåke få sjå seinere ein dag.

Ha ein fine kveld!

Helsing Margrethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar